Գործավարուհի

Վերջնաժամկետ՝ 30 Սեպտեմբեր 2019

Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական

Կատեգորիա՝ Ադմինիստրատիվ/օֆիսային

Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք

Գտնվելու վայրը՝ Երևան

Աշխատանքի նկարագրություն՝

Ապահովել կազմակերպության փաստաթղթաշրջանառության և նամակագրության իրականացումը

Պատասխանել հեռախոսազանգերին և անհրաժեշտության դեպքում ուղղորդել համապատասխան բաժին:

Իրականացնել ընկերության այցելուների արդյունավետ և բարեկիրթ ընդունելության կազմակերպում

Այլ ադմինիստրատիվ հանձնարարություններ տնօրենի կողմից

Աշխատանքային ժամեր՝ 10:00-20:00

Աշխատանքային գրաֆիկը

Շաբաթական 6 օր

Աշխատավարձը 100.000 դրամ

 

Անհրաժեշտ հմտություններ

Նամակներ գրելու, ինչպես նաև հստակ և պարզ արտահայտված մտքերով գրավոր փաստաթղթեր կազմելու կարողություն

Հայերեն և ռուսերեն լեզվի իմացություն

Microsoft Office (Word, Excel) փաթեթի իմացություն

E- invoicing ծրագրի իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն

Աշխատանքային փորձը՝ ադմինիստրատիվ, հաղորդակցության ոլորտում ցանկալի է:

Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Ավագ

Լրացուցիչ տեղեկություն

Ձեր ինքնակենսագրականը կարող եք ուղարկել հետևյալ էլ. հասցեին  [email protected] վերնագրում նշել հաստիքի անվանումը  

Թափուր աշխատատեղին կարող եք դիմել օնլայն staff.am-ի միջոցով, կամ հետևել ստորև նշված դիմումի ընթացակարգին։

Խնդրում ենք հստակորեն նշել, որ աշխատանքի մասին տեղեկացել եք staff.am-ի միջոցով:

Մասնագիտական հմտություններ

Հեռախոսից օգտվելու վարքականոններ

Անձնական հմտություններ

Արագ սովորելու կարողություն

Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։

Կոնտակտներ

Վեբ կայք http://beko.am/

Հասցե՝

Գտնել Էդ-Սպո ՍՊԸ ( beko) սոց․ կայքերում