Աջակցման մասնագետ

Վերջնաժամկետ՝ 18 Հուլիս 2020

Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական

Կատեգորիա՝ Որակի կառավարում

Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք

Գտնվելու վայրը՝ Երևան

Աշխատանքի նկարագրություն՝

Margasoft Corp. is looking for a smart, energetic and creative individual to join our technical team as Support Specialist. The incumbent will be closely working with our Software Development, QA and Project Management team to test software products and provide high-quality support to our valued customers. Technical and in-depth understanding on how industry software applications work is a MUST. Fluency in English for this position is a must. 
If you are someone who has experience in software development or quality assurance, but you feel that helping people and communicate with people is a better arena for your career, then you probably are a good candidate assuming you match the job requirements. 
We are a great team of fun professional people and if you possess the minimum requirements outlined in this posting and you have the drive and energy to grow and learn new things, then be sure we will help you to succeed in this role.

Աշխատանքային պարտականություններ

-Report QA results, identify and analyze trends, make recommendations for changes to processes and procedures 
-Answer calls and emails related to technical questions or deficiencies in the software 
-Provide guidance and try to suggest work-around or alternative solution to the client 
-Ask all necessary question to collect as much information as possible to pass the information to developers 
-Follow up regularly on all open issues both with customers and within the organization to ensure timely and acceptable solution for the client. Ensure highest customer satisfaction 
-Keep track of all incidents, register them in our support system. Automate the processes in Support department to stay efficient 
-Generate regular reports to analyze the performance of the department 
-Participate in regular team meetings to share customer input and help the team better align with customer needs 
-Participate in the complete software development lifecycle using Agile methodologies such as SCRUM, TDD and XP

Անհրաժեշտ հմտություններ

-Proactive, efficiency driven and result-oriented professional with innovative approaches 
-Fluency in spoken and written ENGLISH is a MUST 
-Knowledge of quality control practices for software application development 
-Solid understanding of the full software development life cycle 
-Strong deductive reasoning skills, ability to recognize problems, gather facts, analyze information 
-Excellent communications skills: ability to listen to customers and understand the essence of the issues 
-Ability to communicate effectively, both in writing and verbally 
-Ability to effectively work both independently and within a team 
-Very good organizational and time management skills 
-Availability to work Evening/Night Shift to support high priority issues

Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Միջին մակարդակ

Լրացուցիչ տեղեկություն

What You'll Get

  • Opportunity to learn and grow in career by working with passionate professionals
  • Competitive Salary topped with lucrative Bonuses and Salary Reviews
  • Comprehensive Health Insurance Coverage (including family members)
  • Flexible Work Hours and PTO (we measure your performance by results and not by the number of hours you spend in office)
  • We Provide Sweets, Coffee and Tea for our Employees for Free!!!
  • Company Sponsored Trainings
  • Game Room
  • Monthly Birthday and Rich Holiday Celebrations (check out our Facebook and Youtube videos)
  • Ability to telecommute when needed

Please apply to this job by sending your Resume to the following email address:[email protected] 
 

Թափուր աշխատատեղին կարող եք դիմել օնլայն staff.am-ի միջոցով, կամ հետևել ստորև նշված դիմումի ընթացակարգին։

Խնդրում ենք հստակորեն նշել, որ աշխատանքի մասին տեղեկացել եք staff.am-ի միջոցով:

Մասնագիտական հմտություններ

System development life cycle, methodology and testing

Ինքնակազմակերպվելու հմտություն

Միջմշակութային հաղորդակցման հմտություններ

Անգլերենի բարձր մակարդակ

Անձնական հմտություններ

Բանակցությունների հմտություններ

Դրական վերաբերմունք

Ժամանակի կառավարում

Խնդիրների լուծում

Հաճախորդի/սպասարկման ուղղվածություն

Թիմում աշխատելու ունակություն

Աշխատասիրություն

Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։

Արտոնությունների փաթեթ

Աշխատավարձի տարեկան վերանայում
Բժշկական ապահովագրություն
Կորպորատիվ միջոցառումներ
Անվճար թեյ, սուրճ եւ հյուրասիրւթյունը
Բժշկական ապահովագրություն ընտանիքի համար
Ընկերության կատարողականության վրա հիմնված բոնուսներ
Օնլայն և տեղական թրենինգներ
Խաղերի զոնա կամ այլ զվարճանքներ
Անվճար կայանում

Կոնտակտներ

Վեբ կայք http://www.margasoft.com

Հեռախոսահամար` (099) 331-331

Հասցե՝ Դավիթաշենի կամուրջ, Երևան, Հայաստանի Հանրապետություն