Որակի ստուգման և գնահատման պատասխանատու

Վերջնաժամկետ՝ 24 Հոկտեմբեր 2020

Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական

Կատեգորիա՝ Որակի կառավարում

Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք

Գտնվելու վայրը՝ Երևան

Աշխատանքի նկարագրություն՝

Դիջիթեյն ընկերությունը փնտրում է իր թիմի նոր անդամին, ով զբաղեցնելու է Որակի ստուգման և գնահատման պատասխանատուի պաշտոնը և պատասխանատու է լինելու հաճախորդների սպասարկման որակի ստուգման գործընթացի ամբողջական գործառույթների համակարգման և ղեկավարման համար՝ սերտ համագործակցելով տարբեր թիմերի և բաժինների հետ, իրականացնելու է սպասարկման որակի ստուգման համար անհրաժեշտ տվյալների հավաքագրում, մշակում և դրանց ներկայացում հաշվետվությունների և այլ տեսքով։ Ինչպես նաև իրականացնելու է որակական բոնուսային հաշվարկման գործառույթներ, մշտապես բարելավելու և կատարելագործելու է հաճախորդների սպասարկման որակի ստուգման գործառույթը, աջակցելու է  հաճախորդների սպասարկման որակի ապահովման գործընթացներին։

Աշխատանքային պարտականություններ

  • Ունենալ մասնակցություն սպասարկման կենտրոնների որակական գնահատման մեխանիզմների մշակման, ներդրման և գործարկման գործընթացներին: Իրականացնել որակական գնահատման գործընթացների և այդ գործընթացներն ապահովող ցիկլերի ժամանակին, ամբողջական և անսխալ կազմակերպման ապահովումը
  • Ամսական առնվազն մեկ անգամ իրականացնել այցեր բոլոր սպասարկման կենտրոններ՝ դրանց արտաքին տեսքի, ապրանքադասավորության և աշխատակիցների ստուգման նպատակով՝ նախապես սահմանված չափորոշիչներին համապատասխան
  • Կազմակերպել սպասարկման կենտրոնների աշխատակիցների համար որոշակի պարբերականությամբ գիտելիքների թեստերի ողջ գործընթացը, կազմել դրա հետ կապված հաշվետվություններ և տրամադրել սպասարկման կենտրոնների տնօրինությանը, ինչպես նաև աշխատակիցներին
  • Կազմակերպել և համակարգել հաճախորդների հետադարձ կապի և գոհունակության գնահատման համար տարբեր տեսակի հարցումներ և գործառույթներ
  • Սպասարկման կենտրոններում հաճախորդների սպասարկման որակի գնահատման համար կազմակերպել, համակարգել և կառավարել Գաղտնի Գնումների գործընթացները
  • Մշակել սպասարկման կենտրոնների որակական ստուգման համար չափորոշիչներ, կազմել պարբերական ստուգման հարցաշարեր և ապահովել դրանց մշտական թարմացումը՝ համագործակցելով այլ ներգրավված բաժինների և պատասխանատուների հետ
  • Սպասարկման կենտրոնների որակական գնահատման համար մշակել և կազմակերպել այլ անհրաժեշտ մեխանիզմներ՝ անմիջական ղեկավարի կողմից դրվող այլ պահանջների դեպքում
  • Իրականացնել որակական գնահատման արդյունքների հիման վրա սպասարկման կենտրոնների բոլոր աշխատակիցների համար անհատական որակական ցուցանիշների հաշվարկ և դրանց հիման վրա աշխատակիցների որակական բոնուսի չափի հաշվարկ, պատրաստել դրա վերաբերյալ հաշվետվություններ
  • Իրականացնել բոլոր տեսակի մշակումների, ստուգումների և հաշվարկների մուտքագրում ավտոմատացված համակարգ և ապահովել դրա մշտական թարմացումը
  • Սերտ համագործակցել սպասարկման կենտրոնների ղեկավար կազմի հետ՝ Սպասարկման Կենտրոնների, հաճախորդների սպասարկման որակի ապահովման համար

Անհրաժեշտ հմտություններ

  • Բարձրագույն կրթություն և բարձր որակավորում՝ կառավարման, տնտեսագիտության ոլորտում
  • Առնվազն 3 տարվա աշխատանքային փորձ՝ բազմապրոֆիլ կամ ցանցային բիզնեսներում հաճախորդների սպասարկման որակի ստուգման կամ ապահովման մեջ
  • Տվյալների հավաքագրման, վերլուծելու և ներկայացնելու փորձ
  • Որակի ապահովման համակարգերի և մեխանիզմների մասին գիտելիք
  • Զարգացած համակարգչային գիտելիքներ MS Office ծրագրային փաթեթով (Word, Excel, Power Point, Outlook) և ինտերնետում աշխատելու հմտություններ 
  • Նոր համակարգչային ծրագրեր արագ սովորելու ունակություն
  • Կատարողականի հիմնական ցուցանիշների և որակի ստուգման/ապահովման համակարգերի ներդրման գիտելիքներն և պրակտիկ փորձը նախընտրելի են
  • Վերլուծելու և արդյունքները ներկայացնելու հմտություններ
  • Կազմակերպչական բարձր հմտություններ 
  • Լարված իրավիճակներում, հստակ ժամկետներում աշխատելու հմտություն 
  • Խիստ կազմակերպված և բարձր պատասխանատվության զգացում 
  • Մանրուքների հանդեպ ուշադրություն
  • Գաղտնի տվյալների հետ աշխատելու գիտելիքներ ու կարողություններ
  • Հաղորդակցման գերազանց հմտություններ՝ ներքին ու արտաքին հաճախորդների հետ շփվելու և կազմակերպությունն իր ոլորտում ներկայացնելու համար

Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Չսահմանված

Մասնագիտական հմտություններ

Մոնիտորինգ եւ գնահատում

MS Excel

Հաշվետվությունների կազմում

Սպասարկման որակի վերահսկում

Տվյալների վերլուծություն

Անձնական հմտություններ

Առաջնահերթությունները որոշելու կարողություն

Բանակցությունների հմտություններ

Գրավոր հաղորդակցության հմտություններ

Վերլուծական հմտություններ

Թիմում աշխատելու ունակություն

Արագ սովորելու կարողություն

Այս աշխատանքին հնարավոր է դիմել միայն ստորև Դիմումի ընթացակարգին հետևելով։

Դիմումի ընթացակարգ

Ինքնակենսագրություններն ուղարկել [email protected]  էլ. փոստին՝ նամակի թեմայում նշելով «Որակի ստուգման և գնահատման պատասխանատու» անվանումը:

Խնդրում ենք հստակորեն նշել, որ աշխատանքի մասին տեղեկացել եք staff.am-ի միջոցով:

Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։

staff.am coverage of Digitain, the leading company providing online and land-based gaming software solutions

staff.am visited Digitain, which develops and provides online and land-based gaming software solutions. The company service and product are competitive in the market  in comparison with the leading companies.
It was the first time we had visited such a big company with more than 1000 employees. We were pleasantly surprised with the working atmosphere at Digitain.

Դիտել ավելին

Դիտել հակիրճ

#WorkFromHome. Digitain-ի լավագույն փորձը

Digitain-ի արձագանքը COVID19-ին

Դիտել ավելին

Դիտել հակիրճ

Ընկերության լուսանկարները

Արտոնությունների փաթեթ

Օտար լեզվի դասընթացներ
Անվճար թեյ, սուրճ եւ հյուրասիրւթյունը
Կորպորատիվ միջոցառումներ
Վճարովի հավելյալ ոչ աշխատանքային օրեր
Անվճար սնունդ / կտրոններ

Կոնտակտներ

Վեբ կայք http://www.digitain.com

Գտնել Digitain սոց․ կայքերում