RETAIL OFFICER

Վերջնաժամկետ՝ 25 Հոկտեմբեր 2020

Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական

Կատեգորիա՝ Բանկային/Վարկային

Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք

Գտնվելու վայրը՝ Երևան

Աշխատանքի նկարագրություն՝

  • Plans and implements sales and service strategies, particularly as it relates to business banking products and services.
  • Converts strategies into tactical actions, particularly within the assigned market area.
  • Assist in identifying retail opportunities in the Armenian market and communicate findings to the Head of Retail.
  • Conduct continuous market surveys, SWOT analyses and studies of competitors’ activities
  • Submit to the Head of Retail, on a timely basis, an update report on the related branches performance covering a progress report on budget and retail objectives achievements.
  • Assist to all regular meetings with branch staff to follow up on action plans and discuss retail performance results.
  • Inform employees, on a continuous basis, of new retail products, procedures and offers.
  • Train Personal Bankers on sales techniques and products objectives and transmit to them all Retail Management directives.
  • Handle all training tasks on new system enhancements and procedures.
  • Supervise Personal Bankers and Administrative Staff work, contribute to their annual performance assessment and evaluate continuously their training needs in coordination with related Branch Manager and Head of Retail.
  • Other duties and responsibilities as assigned.

Անհրաժեշտ հմտություններ

  • BS / BA or equivalent in Business Administration or Economics
  • Minimum 2 years of banking experience mainly in retail business
  • Ability to produce work effectively & efficiently (Quality Service)
  • Ability to identify, anticipate & respond to customer requirements effectively & profitably (Marketing skills).
  • Ability to organize work effectively & efficiently (Organizational Abilities).
  • Ability to clearly convey & receive messages to meet the needs of others by listening, interpreting & delivering: oral, written &/or electronic messages (Communication Skills).
  • Ability to identify, meet & exceed internal & external customer expectations (Customer Service).
  • Ability to work co-operatively & productively with other members of the team in order to achieve common goals (Teamwork).
  • Ability to respond to changing situations by continually improving his/her performance by learning & development (Self Management).
  • Ability to develop and maintain win/win relationship & partnership (Relationship Building).

Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Միջին մակարդակ

Լրացուցիչ տեղեկություն

If you meet the above requirements and would like to apply for this position, please just follow Application procedure.

Մասնագիտական հմտություններ

Վաճառքի/սպասարկման փորձ

Վերլուծական եւ մաթեմատիկական հմտություններ

Նախաձեռնողական

Համակարգչային գիտելիքներ

MS Excel

Կազմակերպում

Անձնական հմտություններ

Բանակցությունների հմտություններ

Դրական վերաբերմունք

Ժամանակի կառավարում

Խնդիրների լուծում

Հաճախորդի/սպասարկման ուղղվածություն

Ներկայացման հմտություններ

Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։

Կոնտակտներ

Վեբ կայք http://www.byblosbankarmenia.am/en/

Հեռախոսահամար` (060) 616-100