Technical Support Specialist

Վերջնաժամկետ՝ 11 Օգոստոս 2019

Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական

Կատեգորիա՝ Այլ ՏՏ

Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք

Գտնվելու վայրը՝ Երևան

Աշխատանքի նկարագրություն՝

We are looking for a qualified, customer oriented Technical support specialist who will keep communication with clients and provide fast and useful assistance to technical issues.

 

Աշխատանքային պարտականություններ

 

  • Research and identify solutions to software and hardware issues
  • Diagnose and troubleshoot technical issues, including account setup and network configuration
  • Keep communication with clients through a series of actions: via phone, email, chat or in place /in case of need/,  until the technical issue is solved
  • Properly escalate unresolved issues to appropriate internal teams
  • Ensure all issues are properly logged
  • Provide daily reporting to the technical support team responsible
  • Prioritize and manage several open issues at one time
  • Follow up with clients to ensure the IT systems are fully functional after troubleshooting

Անհրաժեշտ հմտություններ

  • Proven work experience as a Technical support engineer, specialist or other related position
  • Hands-on experience with Windows/Linux/Mac OS environments,
  • Knowledge of Windows Servers, Windows Workstations,  Network, TCP/IP, WAN, Routing, NAT, VPN
  • BS degree in Information Technology, Computer Science or relevant field
  • High sense of responsibility
  • Excellent problem-solving and communication skills
  • Excellent time management skills
  • Customer orientation
  • Ability to work under pressure

Աշխատավարձ: Competitive, with KPI based monthly bonuses

Լրացուցիչ տեղեկություն

Թափուր աշխատատեղին կարող եք դիմել օնլայն staff.am-ի միջոցով, կամ հետևել ստորև նշված դիմումի ընթացակարգին։

Qualified and interested candidates are welcome to send their CV/ resume to: [email protected] mentioning the title of the position ("Technical support specialist") in the subject line of the email. 

Խնդրում ենք հստակորեն նշել, որ աշխատանքի մասին տեղեկացել եք staff.am-ի միջոցով:

Մասնագիտական հմտություններ

Windows Server

Linux OS

TCP/IP

VPN

Անձնական հմտություններ

Ժամանակի կառավարում

Հաճախորդի/սպասարկման ուղղվածություն

Հաղորդակցություն

Աշխատասիրություն

Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։

Կոնտակտներ

Վեբ կայք http://idram.am

Հեռախոսահամար` (060) 700-700

Հասցե՝

Գտնել սոց․ կայքերում