Customer Support Specialist / Community Manager

Վերջնաժամկետ՝ 09 Մայիս 2021

Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական

Կատեգորիա՝ Այլ ՏՏ

Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք

Գտնվելու վայրը՝ Երևան

Աշխատանքի նկարագրություն՝

We are searching for a friendly and highly analytical Customer Support Specialist to join our fast growing team. In this role, you will answer customer queries and resolve issues via appropriate channels, maintain knowledge of our games and obtain customer feedback.

A top-notch Customer Support Specialist will demonstrate excellent time management skills and be passionate about customer service and self-improvement. Ideal candidates should be great brand ambassadors who are willing to go the extra mile to ensure customer satisfaction.

Աշխատանքային պարտականություններ

  • Promptly responding to players queries via email and social media channels.
  • Immediately escalating serious complaints or issues that you are not equipped to deal with.
  • Liaising with colleagues or managers to find the best solutions to customers’ issues.
  • Identifying common problems and escalating them to management, along with possible suggestions for improvement, wherever possible.
  • Maintaining a polite, helpful, and professional manner at all times.
  • Obtaining and sharing customer feedback with colleagues and other departments so that our games can be improved.
  • Familiarizing yourself with new products and services as they are introduced.

Անհրաժեշտ հմտություններ

 

  • Bachelor’s degree in Business, Communications, or a related field
  • Practical experience with help desk software, such as Zendesk, and CRM software, such as Salesforce Sales Cloud will be a plus
  • Previous experience in a customer service role is preferred.
  • The ability to respond appropriately under pressure.
  • Sound judgment and excellent problem-solving skills.
  • A positive attitude and the ability to build relationships with players.
  • Excellent written and verbal Engilsh

Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Չսահմանված

Մասնագիտական հմտություններ

Հաճախորդների սպասարկում

Աջակցություն

ՏՏ աջակցություն

Անձնական հմտություններ

Դրական վերաբերմունք

Այս աշխատանքին հնարավոր է դիմել միայն ստորև Դիմումի ընթացակարգին հետևելով։

Դիմումի ընթացակարգ

Please send your CV to [email protected].
Please note that only shortlisted candidates will be contacted for an interview. 

Խնդրում ենք հստակորեն նշել, որ աշխատանքի մասին տեղեկացել եք staff.am-ի միջոցով:

Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։

Կոնտակտներ

Վեբ կայք http://www.frismos.com

Հեռախոսահամար` (095) 251-088

Գտնել սոց․ կայքերում