Գրասենյակի մենեջեր / Տնօրենի օգնական

Վերջնաժամկետ՝ 10 Մայիս 2021

Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական

Կատեգորիա՝ Ադմինիստրատիվ/օֆիսային

Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք

Գտնվելու վայրը՝ Երևան

Աշխատանքի նկարագրություն՝

Ակվատուս ընկերությունը փնտրում է գրասենյակի մենեջեր/ տնօրենի օգնական
Աշխատանքային օրերն են՝
Երկ․  - ուրբաթ ՝ 10։00 - 19։00
Շաբաթ՝ 10։00 - 17։00

Աշխատանքային պարտականություններ

  • Ամենօրյա գրասենյակային գործառույթների իրականացում՝ զանգերի պատասխանում, նամակագրություն
  • Գրասենյակի ընդհանուր վիճակի համակարգում, տնտեսական և գրենական պիտույքների պատվերների իրականացում
  • Կազմակերպության բոլոր բաժինների հետ կապի պահպանում
  • Բանկային փոխանցումներ, հաշվետվությունների կազմում 
  • Հանդիպումների կազմակերպում,  հյուրասիրություն
  • Կադրային գործառույթների իրականացում, լիազորագրերի և տեղեկանքների տրամադրում
  • Ղեկավարի կողմից տրված այլ հանձնարարությունների իրականացում

Անհրաժեշտ հմտություններ

  • Հայերենի և ռուսերենի գերազանց իմացություն, անգլերենի լավ իմացություն
  • MS Office ,1C ծրագրերի իմացություն, E-invoicing և ՀԾ իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն
  • Ուշադրություն մանրուքների նկատմամբ, կազմակերպվածություն, պատասխանատվություն
  • Հաղորդակցման հմտություններ

Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Միջին մակարդակ

Աշխատավարձ: Սկսած 130000 AMD Մաքուր

Լրացուցիչ տեղեկություն

Եթե համապատասխանում եք նշված պահանջներին և ցանկանում եք դիմել տվյալ աշխատատեղի համար, խնդրում ենք ուղարկել Ձեր ինքնակենսագրականը [email protected]  էլ․ հասցեին՝ նշելով հաստիքի անվանումը։ / Administrative assistant / Manager /

Խնդրում ենք հստակորեն նշել, որ աշխատանքի մասին տեղեկացել եք staff.am-ի միջոցով:

Մասնագիտական հմտություններ

1C հաշվապահական ծրագիր

MS Office

E-invoicing

Անձնական հմտություններ

Անկախ աշխատելու հնարավորություններ

Առաջնահերթությունները որոշելու կարողություն

Վերլուծական հմտություններ

Ադապտացվող

Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։

Կոնտակտներ

Վեբ կայք http://aquatus.am/

Հեռախոսահամար` +37494542106

Հասցե՝ 31 Աճառյան փողոց, Երևան, Հայաստանի Հանրապետություն

Գտնել ԱԿՎԱՏՈՒՍ ՍՊԸ սոց․ կայքերում