ՄԱՐԿԵՏԻՆԳԱՅԻՆ ԵՎ ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԻ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ԲԱԺՆԻ ՄԱՍՆԱԳԵՏ
Վերջնաժամկետ՝ 16 Մայիս 2024
Աշխատանքի պայմաններ՝ Պայմանագրային
Կատեգորիա՝ Ադմինիստրատիվ/օֆիսային
Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք
Գտնվելու վայրը՝ Երևան
Աշխատանքի նկարագրություն՝
- Կենտրոնի հաճախորդները բացառապես կանայք են և հաղորդագրությունն իրականացվելու է կանաց առողջությանը վերաբերյալ։
-
Սոցիալական մեդիա մարկետինգի (SMM) մասնագետը պատասխանատու է «ԱՐՆԻ ՓՈԽՆԱԿ ՄԱՅՐՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՁԲԱՎՋՋԻ ԴՈՆՈՐՈՒԹՅԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆԻ»-ի բրենդը, առաքելությունը և գործունեությունը սոցիալական մեդիայում ներկայացնելու համար։ Իր ամենօրյա աշխատանքով նպաստում է «ԱՐՆԻ կենտրոնի»-ի սկզբունքների և նպատակների իրականացմանը՝ դարձնելով «ԱՐՆԻ կենտրոն»-ի առաքելությունն ու նախագծերը շահառուներին ավելի հասանելի, թիրախային լսարանի կայուն ներգրավվածության մեծացմանը, սոցիալական ու թվանշային հարթակներում «ԱՐՆԻ կենտրոն»-ի ճանաչելիության և նրա հանդեպ հետաքրքրության աճին։
/am/marketingayin-ev-hachakhordneri-spasarkman-bazhni-masnaget-4
Աշխատանքային պարտականություններ
- Մշակել և իրականացնել սոցիալական մեդիա մարկետինգի ռազմավարություն ըստ «ԱՐՆԻ կենտրոն»-ի ռազմավարական նպատակների և հաղորդակցության քաղաքականության և մշակել մարկետինգային պլան, ինչպես նաև վարել ընկերության սոցիալական էջերը (SMM) և տեղադրել նյութեր կայքում
- Հետազոտել «ԱՐՆԻ կենտրոնի»-ի մրցակցային առավելությունները և թերությունները, դրանց հիման վրա կազմել «ԱՐՆԻ կենտրոն»-ի Facebook-յան, Instagram-յան, VK-յան և այլ սոցիալական էջերի վարման քաղաքականությունը՝ ըստ յուրաքանչյուր հարթակի առանձնահատկությունների
- Բարելավել «ԱՐՆԻ կենտրոն»-ի Facebook-յան, Instagram-յան, VK-յան և այլ սոցիալական էջերը յուրաքանչյուր հարթակում՝ մեծացնելով սոցիալական կայքերի բովանդակության տեսանելիությունը
- Կազմել և կառավարել նյութերի հրապարակման օրացույցներ և ժամանակացույցներ
- Մասնակցել սոցիալական մեդիայում իրազեկման և մարկետինգային արշավների նախագծմանը, իրականացնել դրանք՝ ընտրելով և կիրառելով ամենահարմար գործիքները՝ հրավիրելու նպատակային խմբերի ուշադրությունը
- Կատարել իրականացված արշավներից ստացված արդյունքների վերլուծություն և կազմել վիճակագրական տվյալների հիման վրա հաշվետվություններ
- Ապահովել հաղորդակցության շարունակական բարելավում՝ տվյալների վերլուծության և լավագույն փորձի ուսումնասիրման միջոցով
- Համագործակցել ընկերության բաժնի մյուս մասնագետների հետ՝ որակյալ բովանդակություն մշակելու և այլ աշխատանքներ իրականացնելու համար
- Համագործակցել տարբեր բաժինների հետ՝ «ԱՐՆԻ կենտրոնի»-ի թիրախային խմբերը բացահայտելու, վերջիններիս հետ հաղորդակցության առավել նպատակահարմար հարթակներն ու հաղորդակցության ձևերն ընտրելու համար
- կազմակերպել REEL-ի և այլ կարճ հոլովակների նկարահանումները, այդ թվում մշակել դրանց սցենարները
- պատասխանել էլեկտրոնային և սոցիալական էջերից ուղարկված նամակներին
- հաճախորդներին գրել էլեկտրոնային նամակներ և կարճ հաղորդակցություններ
- պատասխանել զանգերին և կապ հաստատել ընկերության հաճախորդների հետ
- Նշանակել և վարել հանդիպումներ
- լրացնել ընկերության կողմից մշակված և հաճախորդների կողմից տրամադրած տեղեկությունների հիման վրա փաստաթղթեր
- ապահովել Ընկերության փաստաթղթաշրջանառությունը
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն հաղորդակցության, հանրային կապերի կամ այլ հարակից ոլորտում
- Սոցիալական հարթակների վերլուծական գործիքների կիրառման գերազանց կարողություն
- Կայքերի դիզայնի և զարգացման, SMM-ի և SEO-ի գիտելիքներ
- Համակարգչային հմտություններ (դիզայներական ծրագրակազմերի իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն)
- Հայերենի գերազանց, ռուսերեն ու անգլերեն գրավոր և բանավոր խոսքի լավ տիրապետում
- Ներկայացման և հաղորդակցման ձիրք
- Շահառուների կարիքների և սպասելիքների բացահայտման հմտություններ
- Միաժամանակ մի քանի նախագծերի վրա աշխատելու կարողություն
- Ժամանակի կառավարման հմտություններ
- Թիմային աշխատանքի կարողություն և ցանկություն
- Հետևողականություն աշխատանքում
- Նորարար և ստեղծագործ միտք
- լուսանկարման հմտություններ
Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Ավագ
Աշխատավարձ: 150000 AMD - 300000 AMD Մաքուր ամսական
Լրացուցիչ տեղեկություն
- Աշխատանքային օրեր և ժամեր՝ երկուշաբթից մինչև ուրբաթ օրը, ժամը 10:00 մինչև 19:00
Մասնագիտական հմտություններ
Adobe Illustrator
Լուսանկարչություն
Canva
Անձնական հմտություններ
Անկախ աշխատելու հնարավորություններ
Բանակցությունների հմտություններ
Գրավոր հաղորդակցության հմտություններ
Դիզայնի հմտություններ
Ժամանակի կառավարում
Խնդիրների լուծում
Կոնֆլիկտի հարթում
Հաճախորդի/սպասարկման ուղղվածություն
Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։