Գերմանախոս Հաճախորդների սպասարկման մասնագետ

Վերջնաժամկետ՝ 09 Մայիս 2021

Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական

Կատեգորիա՝ Վաճառքի/սպասարկման կազմակերպում

Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք

Գտնվելու վայրը՝ Երևան

Աշխատանքի նկարագրություն՝

Աշխատանքային պարտականությունները՝

Որպես գերմանախոս Հաճախորդների սպասարկման մասնագետ՝ մեր Երևանյան գրասենյակից կատարել հետևյալ պարտականություններ՝ առցանց պատվերների առաքումով զբաղվող մեր հաճախորդ ընկերության համար։

Աշխատանքային պարտականություններ

Մարտահրավերները՝

  • Պատասխանել հաճախորդների կողմից ստացվող բոլոր հեռախոսային և գրավոր հարցումներին։
  • Հաճախորդների տրամադրել հասկանալի խորհրդատվություն և պարզաբանումներ՝ իրենց հուզող հարցերի վերաբերյալ։
  • Ամփոփել և պահպանել հաճախորդների անձնական և ապրանքների տեղաշարժման վերաբերյալ տեղեկատվությունը՝ հաճախորդների սպասարկման համակարգի միջոցով։

Անհրաժեշտ հմտություններ

Պահանջվող որակավորումը՝

  • Գերմաներենի գերազանց իմացություն՝ գրավոր և բանավոր։
  • Հաճախորդների բարձրակարգ սպասարկում ապահովելու ունակություն։
  • Գրավոր և բանավոր հաղորդակցման գերազանց ունակություն։
  • Գերազանց համակարգչային հմտություններ։
  • Թիմային աշխատանքի ունակություն և կրեատիվություն։
  • Հերթափոխերով՝ ներառյալ շաբաթ և կիրակի ներառող հերթափոխերով աշխատելու ունակություն։

Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Կրտսեր

Լրացուցիչ տեղեկություն

Մենք առաջարկում ենք՝

  • 210.000 ՀՀ դրամ աշխատավարձ + ապահովագրություն աշխատակիցների և նրանց երեխաների համար,ինչպես նաև կարիերայի աճի հնարավորություն,
  • Հաճելի աշխատանքային միջավայր՝ մոտիվացված թիմում։
  • Անձնական և մասնագիտական զարգացում։
  • Միջազգային ընկերությունում կարիերա կառուցելու հնարավորություն

Եթե հետաքրքրված եք, խնդրում եմ ուղարկել Ձեր CVն գերամաներեն լեզվով  [email protected] հասցեին։ Խնդրում ենք նշել, թե որ աշխատատեղի համար եք դիմում։

Խնդրում ենք հստակորեն նշել, որ աշխատանքի մասին տեղեկացել եք staff.am-ի միջոցով:

Մասնագիտական հմտություններ

Հաճախորդների սպասարկում

Անձնական հմտություններ

Բանակցությունների հմտություններ

Գրավոր հաղորդակցության հմտություններ

Հաղորդակցման հմտություններ տարբեր լեզուներով

Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։