Մարքեթինգի բաժնի մասնագետ
Վերջնաժամկետ՝ 25 Մայիս 2024
Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական
Կատեգորիա՝ Մարքեթինգ/Գովազդ
Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք
Գտնվելու վայրը՝ Երևան
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Ընկերության և աշխատանքի մասին՝
Մենք նախագծում, ֆինանսավորում և ստեղծում ենք բարձրակարգ և նորարարական քաղաքաշինական նախագծեր՝ կերտելով ապրելակերպի նոր ստանդարտներ: 2002թ.-ից՝ հիմնադրումից ի վեր՝ Ռենշինը առանցքային դեր է խաղում Հայաստանի անշարժ գույքի շուկայի զարգացման գործում ՝ փոխակերպելով և թարմություն բերելով ոլորտին։
Առաքելություն ունենք՝ ստեղծելու քաղաքաշինական արժեքներ, որոնք մարմնավորում են ապագայի ժառանգությունը և ձևավորում ապրելակերպ։ Իրականացված յուրաքանչյուր նախագծով մենք վերափոխում ենք Երևանի քաղաքաշինական պատկերը՝ սահմանելով ավելի բարձր նշաձող անշարժ գույքի շուկայում:
Ռենշինը ստեղծում է ապրելակերպ, միջավայր կոնկրետ թիրախային խմբի համար, որպեսզի նույն հետաքրքրություններով, գաղափարներով և ապրելակերպով մարդկանց համախմբենք 1 միջավայրում ու կյանքի լավագույն պայմանները առաջարկենք նրանց ամբողջ բնակելի համալիրի տարածքում: Այսպիսի նախաձեռնություններ են մեր կառուցված և ապագայում կառուցվելիք թաղամասերը, որոնք առաջարկում են նոր ստանդարտներ: Այս ամենը մեր հասարակությանը տեղեկացնելու և փոխանցելու համար մենք փնտրում ենք Մարքեթինգի բաժնի մասնագետ, ով պատասխանատու կլինի մարքեթինգային արտաքին թիմի կողմից իրականացված աշխատանքերի գնահատման, բարելավման կետերի բացահատման և մարքեթինգային նախաձեռնությունների արդյունավետ համակարգման համար:
/am/marketingi-bazhni-masnaget-3
Աշխատանքային պարտականություններ
Կատարողականի հիմնական նպատակներն են՝
1. Մարքեթինգային ռազմավարական պլանների կազմում և համագործակցում արտաքին թիմերի հետ:
2. Հաշվետվությունների կազմում և բարելավման ուղիների ընդգծում:
1. Մարքեթինգային ռազմավարական պլանների կազմում և համագործակցում արտաքին թիմերի հետ: Մասնագետը պատասխանատվություն է կրում՝ ընտրելու լավագույն արտաքին մարքեթինգային կազմակերպությանը և հետևելու արտաքին թիմի կողմից իրականացվող աշխատանքների արդյունավետությանը:
Հիմնական պարտականությունները ենթադրում են՝
▸ Իրականացնել մարքեթինգային շուկայի ուսումնասիրություն՝ գտնելու կազմակերպության պրոյեկտների մարքեթինգային արշավները լավագույնս իրականցնող կազմակերպությունը:
▸ Կազմակերպել մրցույթներ՝ մարքեթինգային կազմակերպությունների կողմից առաջարկ ստանալու և տվյալ պրոյեկտի համար լավագույնին ընտրելու համար:
▸ Կազմել առաջադրանքների փաթեթներ՝ մրցույթների շրջանակում կազմակերպություններին ներկայացնելու համար:
▸ Հավաքագրել կազմակերպությունների կողմից ներկայացված առաջարկները՝ գնահատել և վերլուծել ամենը՝ լավագույնին ընտրելու համար:
▸ Իրականացնել կատարողականի վերանայումներ՝ գործընթացի արդյունավետության և համապատասխանության վերաբերյալ պատկերացումներ և տվյալներ հավաքելու համար:
▸ Մշակել ռազմավարական պլաններ և ուղղորդման քարտեզներ՝ մարքեթինգային գործընթացների օպտիմալացման, աշխատանքային հոսքերի պարզեցման և գործառնական արդյունավետության բարելավման համար:
▸ Համագործակցել բազմաֆունկցիոնալ թիմերի հետ, ներառյալ վաճառքի, ՏՏ և ֆինանսական թիմերի հետ՝ գործընթացի բարելավման նախաձեռնությունները բիզնես նպատակներին և խնդիրներին համապատասխանեցնելու համար:
▸ Իրականացնել շարունակական վերանայումներ՝ պահպանելու գործընթացի ամբողջականությունը, տվյալների ճշգրտությունը և կանոնակարգային համապատասխանությունը:
2. Հաշվետվությունների կազմում և բարելավման ուղիների ընդգծում: Մասնագետը պատասխանատվություն է կրում՝ գնահատելու արտաքին մարքեթինգային թիմի կողմից կատարած աշխատանքը և կազմելու հաշվետվություններ՝ ուղղված նրանց աշխատանքի գնահատմանը:
Հիմնական պարտականությունները ենթադրում են՝
▸ Գնահատել և վերլուծել ներկայիս մարքեթինգային գործընթացները, աշխատանքային հոսքերը և ընթացակարգերը՝ բացահայտելու անարդյունավետությունները, խոչնդոտները և բարելավման կետերը:
▸ Իրականացնել գործընթացի մանրակրկիտ աուդիտ՝ արտաքին կազմակերպության ներկայացրած և առկա արդյունքները համեմատելու համար:
▸ Ստեղծել կատարողականի գնահատման մեխանիզմներ և հաշվետվության շրջանակներ՝ հետևելու գործընթացների չափորոշիչներին, կատարողականի միտումներին և արդյունքներին:
▸ Կազմել կանոնավոր հաշվետվություններ՝ գործընթացի կատարողականը հաղորդելու, բարելավման հնարավորությունները բացահայտելու և որոշումների կայացումը ավելի արդյունավետ դարձնելու համար:
▸ Սահմանել կատարողականի չափորոշիչներ՝ գործընթացի կատարողականը չափելու, առաջընթացին հետևելու և փոփոխությունների ազդեցությունը գնահատելու համար։
Անհրաժեշտ հմտություններ
Հիմնական պահանջվող հմտութուններն են՝ ռազմավարական մտածողության՝ հասկանալու ընկերության բիզնես նպատակները և կազմակերպելու դրան համահունչ մարքեթինգային արշավներ, տվյալների վերլուծության փորձ՝ շարունակական բարելավում ապահովելու և մարքեթինգային ջանքերի ազդեցությունը առավելագույնի հասցնելու համար։
Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Միջին մակարդակ
Լրացուցիչ տեղեկություն
Աշխատանքային գրաֆիկ և գրասենյակի հասցե
▸ Երկուշաբթիից ուրբաթ՝ 9:00-ից 18:00
▸ Փ. Բուզանդի փող., 91 շենք
Համալրման փուլեր
Համալրման գործընթացն իրականացվում է Magnus-ի հետ համագործակցությամբ։ Magnus-ը ՄՌԿ և Հավաքագրման գործակալություն է, որի նպատակն է աջակցել ընկերություններին և անհատներին՝ բացահայտելու իրենց ամբողջական ներուժը։ Սպասվող փուլերն են՝
1. Հայտադիմումների ֆիլտրացիա
2. Հեռախոսային հարցազրույց Magnus-ի հավաքագրման մասնագետ՝ Աննա Հայրապետյանի հետ
3. Առաջադրանք (ըստ անհրաժեշտության)
4. Մասնագիտական հարցազրույց և հանդիպում բաժնի ղեկավար՝ Անի Մավյանի հետ
5. Առաջարկի քննարկում և առաջարկ։
Ինչպե՞ս դիմել
Ուղարկեք Ձեր ռեզումեն recruitment@renshin.am էլ. հասցեին pdf ֆորմատով՝ subject դաշտում նշելով հաստիքի անվանումը՝ Մարքեթինգի բաժնի մասնագետ:
Մասնագիտական հմտություններ
Մարքեթինգի կառավարում
Մարքեթինգային վերլուծություն
Անձնական հմտություններ
Ստեղծարար մտածողություն
Վերլուծական հմտություններ
Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։
Մեր Նախագծերը
Մեր պրոյեկտների առանձնահատկություններն են ՝
- Ճարտարապետական յուրoրինակ ոճը
- Հարմարավետ հատակագծային լուծումները
- Շինարարության բարձր որակը
- Բարձրակարգ սպասարկման ծառայությունները
- Պրոֆեսիոնալ կառավարումը
Արտլայֆ Կեմպինսկի Ռեսիդենսիս Երևան
Բուզանդ 91
Սասնա Ծռեր I
Սասնա Ծռեր II
Բիզնես դասի այս համալիրն աչքի է ընկնում իր ճարտարապետական հիանալի լուծումներով և ինքնատիպությամբ:
Դիտել ավելին
Դիտել հակիրճ
Արտոնությունների փաթեթ
Կոնտակտներ
Վեբ կայք http://www.renshin.am
Հեռախոսահամար` 096700825
Հասցե՝ Փ․ Բուզանդ 91, 72 տարածք, Երևան, Հայաստանի Հանրապետություն