Ռեստորանի մենեջեր
Վերջնաժամկետ՝ 16 Մայիս 2024
Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական
Կատեգորիա՝ Տուրիզմ/Հյուրընկալություն/HoReCa
Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք
Գտնվելու վայրը՝ Երևան
Աշխատանքի նկարագրություն՝
«Syrovarnya» Երևանի ռեստորանն իր նոր բացվող մասնաճյուղի համար աշխատանքի է հրավիրում ռեստորանի մենեջերների:
/am/rhestorani-menejer-25
Աշխատանքային պարտականություններ
- Աշխատանքի ներկայանալ ժամանակին և բարձր տրամադրությամբ, մաքուր և ստանդարտներին համապատասխան հագուստով ու արտաքին տեսքով, խստորեն հետևել անձնական հիգիենայի պահպանմանը
- Վերահսկել և բարելավել անձնակազմի ամենօրյա աշխատանքային պարտականությունների կատարումը, գնահատել կատարողականը
- Մասնակցել անձնակազմի մոտիվացիոն համակարգերի մշակմանը և կիրառմանը, առաջարկել և կազմակերպել թիմային ոգին բարձրացնող միջոցառումներ
- Ապահովել կազմակերպության ներքին կարգապահական և անվտանգության կանոնների, մասնաճյուղի բացման և փակման գործընթացների, աշխատակիցների հագուստի և արտաքին տեսքի ստանդարտների պահպանումը ամբողջ անձնակազմի կողմից
- Սրահի գոտիները բաշխել պատասխանատուների միջև, աշխատակիցներին հստակ ներկայացնել իրենց աշխատանքային պարտականությունները
- Մասնաճյուղում ապահովել առողջ և դրական աշխատանքային մթնոլորտ, անձնակազմի հետ հարաբերություններում ցուցաբերել արդար վերաբերմունք
- Անձնակազմին օրինակ ծառայել սեփական նվիրվածությամբ և պարտաճանաչությամբ
- Ապահովել աշխատակիցների կողմից նյութական և տեխնիկական ռեսուրսների, գույքի և ապրանքների խնայողաբար օգտագործումը, կանխարգելել կազմակերպության ներսում գողության դեպքերը
- Լսել աշխատակիցների խնդիրները, անհրաժեշտության դեպքում ներկայացնել տնօրինությանը
- Վերահսկել անձնակազմի հաճախումները, ժամային գրաֆիկներին համապատասխանությունը, հետևել աշխատակիցների ուշացումներին և կարգապահությանը
- Լրացնել անձնակազմին վերաբերող անհրաժեշտ մատյանները
- Անմիջական ղեկավարին ներկայացնել առաջարկներ անհրաժեշտ հաստիքային փոփոխությունների վերաբերյալ
- Ազատվող աշխատակիցների հետ պահպանել հնարավորինս դրական հարաբերություններ
- Մասնակցություն ցուցաբերել նոր աշխատակիցների հավաքագրման գործընթացին
- Փոխարինել մասնաճյուղի գանձապահին վերջինիս բացակայության ընթացքում
- Այցելել սոցիալական հարթակներում կազմակերպության էջեր, հետևել մեկնաբանություններին
- Աշխատակիցներին տեղեկացնել ստոպ-լիստերի մասին
- Իրականացնել մասնաճյուղի անխափան աշխատանքի համար անհրաժեշտ ապրանքների պատվերները, դրանց ընդունումը, հաշվառել տեղաշարժը, պարբերաբար իրականացնել գույքագրում
- Ձեռնարկել մասնաճյուղի շահույթի ավելացմանն ուղղված միջոցառումներ
- Յուրաքանչյուր հերթափոխից առաջ համոզվել մասնաճյուղում սարքավորումների շահագործման անվտանգության հարցում, սպառնացող վտանգի մասին անմիջապես տեղեկացնել տնօրինությանը և չեզոքացնել վտանգը
- Վերահսկել սննդի և խմիչքների անվտանգության, սանիտարական նորմերի պահպանման, պատրաստման և մատուցման համապատասխանությունը կազմակերպության ստանդարտներին
- Վերահսկել սեղանի ձևավորման և սպասքադրման ստանդարտների պահպանումը, մաքրությունը և համապատասխան քանակի ապահովումը
- Վերահսկել ամբողջ մասնաճյուղի մաքրությունը, թույլ չտալ աղբի և ավելորդ իրերի կուտակումներ
- Վերահսկել բույսերի մաքրության և խնամքի գործընթացը
- Վերահսկել մասնաճյուղում ջերմաստիճանի և լուսավորության համապատասխանությունը ստանդարտներին
- Ձեռնարկել միջոցառումներ խոհանոցից սրահ եկող աղմուկի, հոտերի և ծխի բացառման ուղղությամբ
- Կազմակերպել հյուրերի անձնական միջոցառումները, օգնել կազմել ճաշացանկ, վերահսկել միջոցառումների անցկացման ընթացքը
- Անհրաժեշտության դեպքում անձամբ սպասարկել հյուրին
- Ապահովել հյուրի հարմարավետությունը
- Վերահսկել հյուրերի կողմից մոռացված իրերի ժամանակին վերադարձի գործընթացը
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Համապատասխան աշխատանքային փորձ
- Անգլերենի և ռուսերենի իմացություն
- Սպասարկման ոլորտի միջազգային ընդունված ստանդարտների իմացություն
- Համակարգչից օգտվելու կարողություն
- Մաթեմատիկական հաշվարկներ կատարելու հմտություն
- Անձնակազմի ղեկավարման հմտություններ
- Պարտականությունները ըստ աշխատակիցների պաշտոնների բաշխելու ունակություն
- Հաղորդակցման գերազանց հմտություններ
- Բանավոր և գրավոր գրագետ խոսք
- Կազմակերպչական հմտություններ
- Պարտաճանաչություն
- Կոնֆլիկտներն արագ և ինքնուրույն հարթելու ունակություն
- Սթրեսային և լարված իրավիճակներում արագ կողմնորոշվելու ունակություն
- Ժամանակի կառավարման հմտություններ
- Առաջնայինը երկրորդայինից տարբերելու հմտություն
- Միաժամանակ մի քանի աշխատանքային գործառույթ իրականացնելու կարողություն
- Հանձարարված առաջադրանքերի կատարման հանդեպ հետևողականություն
- Պատրաստակամություն
- Ուշադրություն մանրուքներին
Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Միջին մակարդակ
Լրացուցիչ տեղեկություն
Դիմելու համար կարող եք ուղարկել ձեր resume-ները hr@pihospitality.am էլ հասցեին։
Մասնագիտական հմտություններ
Անգլերեն
Ռուսերեն
Անձնական հմտություններ
Առաջնորդության հմտություններ
Բանակցությունների հմտություններ
Խնդիրների լուծում
Հաճախորդի/սպասարկման ուղղվածություն
Ճկունություն
Ուշադիր
Թիմում աշխատելու ունակություն
Ճնշման տակ աշխատելու հմտություն
Սթրեսի կառավարում
Թիմի կառավարում
Hard-working
հաղորդակցություն
Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։
Ընկերության մասին
Հյուրընկալության ոլորտում տարիների փորձն ու կայուն արժեքները կարևորելով՝ Pi Hospitality-ի գաղափարախոսության հիմքում ընկած է մաթեմատիկական այն ճշմարտությունը, որ π (Pi)-ն կոնստանտ թիվ է շրջանագծի մակերես հաշվելու համար և ունի անփոփոխ թվային արժեք (3.14)։ Սա ուղիղ համեմատական է մեր ընկերության կայուն արժեքներին, որոնցից են ազնվությունը, հոգատարությունը և կատարելագործվելու ձգտումը։
Շրջանագծի հետ ասոցացվելով՝ Pi-ն խորհրդանշում է մեր սերնդափոխության հաջորդական ցիկլերը, որ մի սերնդից մյուսին են փոխանցվում՝ ամեն անգամ պահպանելով ժամանակակից մոտեցումն ու անփոփոխ առաքելությունը՝ ունենալ երջանիկ աշխատակիցներ և երջանիկ հյուրեր։
Կոնտակտներ
Հեռախոսահամար` +37441610850
Հասցե՝ Կոտայքի մարզ, գ. Առինջ, Պարույր Սևակ թղմ., 4-րդ փ., 2-րդ առևտրի կետ, Երևան, Հայաստանի Հանրապետություն